MAX

MEGA

MAX

MEGA

MAX

MEGA

MAX

MEGA

MAX

MEGA

MAX

MEGA

MAX

MEGA

MAX

MEGA

רובנו עברנו דירה בשלב כלשהו בחיינו. חשבו לאחור, האם היה מדובר במעבר חלק או שמא ‘כאוס’ מתאר טוב יותר את החוויה? אם אתם גרים או עובדים באזור רמת גן וצפויים לעבור דירה, משרד או זקוקים להעברה של חלק מחפציכם,  אתם זקוקים לשירות הובלה ברמת גן. חברת ההובלה שתבחרו תשפיע משמעותית על אופי המעבר שלכם. הידיעה כי יש מישהו אחר שיהיה אחראי באופן מלא על תהליך העברת הציוד כולו ובצורה מקצועית, תוריד לכם כמה אבנים מהלב ותוסיף לשקט הנפשי המעורער גם ככה בעת שינויים בחיים. חברת מגה מקס הובלות פועלת באזור המרכז ובתוך כך גם ברמת גן, ומומחית בנתינת שירותי הובלה מקצועיים, זריזים ואמינים. אז אם אתם מחפשים שירות הובלה ברמת גן, תל אביב או בכל אזור המרכז הנה מספר דברים שכדאי לכם ליישם מראש.

מה הזמן האידאלי להזמנת הובלה?

אפשר לעזור למובילים שלכם לבצע עבודה נהדרת. ביצוע פעולות נכונות ומסודרות יגרמו לכך שמעבר הדירה יתבצע במהירות רבה יותר וכך תוכלו להתמקם ביעדכם החדש. כמו לכל שירות סטנדרטי בימינו, גם לשירותי הובלה יש ביקוש גבוה ובפרט באזור המרכז, שם מעברי הדירות נפוצים במיוחד. בשל כך, ועל מנת למנוע מראש לחצים מיותרים, מומלץ לתאם עם החברה הובלה ברמת גן במועד המדויק ומספיק זמן מראש. ברגע שאתם יודעים מתי אתם זקוקים לשירות ההובלה, אל תמתינו וצרו קשר עם החברה, שתדאג להקצות לכם צוות מובילים מיומן שיגיע לעזרתכם במועד הרצוי.

בנוסף, את ההובלה כדאי לקבוע למועד שבו תהיה לכם פניות לנכוח בתהליך, כדי שתהיה לכם זמינות לשאלות ובקרה על מיקומם של חפציכם בארגזים. מומלץ לדאוג מראש להזיז באותו היום פגישות חשובות, למצוא סידורים לילדים אם ישנם, וככלל – לעשות כל מה שביכולתכם כדי שתהיו הכי רגועים.

 תוכלו לתאם חניות מראש בביתכם הישן או ביעדכם החדש בכדי למנוע חיפוש אחר חניה – נסו להחנות את המכונית שלכם בחלל גדול וקרוב ככל האפשר בלילה שלפני המעבר ואז המסחרית של המובילים יכולה לחנות בקלות במקום בעת הגעתה. שוחחו עם השכנים ובדקו אם הם יכולים לעזור לכם להשיג מקום – הם עשויים אפילו לאפשר לכם להשתמש בחניה שלהם באופן זמני.

מה כדאי לעשות לקראת ההובלה?

הזמנתם שירות הובלה ברמת גן במועד המתאים? מצוין! עם השלב החשוב סיימתם, אך זה לא הכל. אם מדובר בהובלה קטנה, זכיתם – אין צורך להתכונן יותר מדי. מנגד, אם ההובלה גדולה ומורכבת יותר, כגון במעבר דירה או העברת חפצים רבים, יש לבצע מספר הכנות לשם ביצוע ההובלה על הצד הטוב ביותר. 

ראשית, יש לוודא שהיעד החדש אכן מוכן ופנוי לקליטת כלל הציוד. אם כן, יש לעדכן את חברת ההובלה כי זה היעד המבוקש להעברה. אם לא, יש לתאם עם החברה שירות אחסנה באמצע התהליך, ומועד העברה נוסף מהמחסן אל המקום החדש. בנוסף, אם ההעברה היא של ציוד השייך למספר אנשים, יש לבצע טרם ההובלה חלוקה ברורה של הציוד כדי למנוע בלגאן מיותר. דאגה לפרטים אלו מפחיתה את הסיכוי לטעויות ובעיות, ותיטיב איתכם וגם עם נותני השירות שיבואו לעזרתכם.

הנחיות מסודרות יועילו בכל שלב

מומלץ לפרק את הרהיטים אם ברשותכם הכלים, לרוקן ולהפשיר את תכולת המקרר יום קודם. נקו את המקרר עם מטלית ומים כדי למנוע ריחות לא רצויים והדביקו את המדפים יחדיו. חשבו על כל הפרטים הקטנים שכדאי לבצע בעצמכם. לצורך העניין, במדריך הייצור של מכונת הכביסה שלכם, תוכלו להבחין כי לעתים קרובות יש ברגים נעים בכדי למנוע מהתוף להסתובב במהלך ההובלה – מומלץ לפרקם מראש.

שוחחו עם המובילים לגבי פריטי ההובלה שלכם, ורצוי לציין פריטים שבירים או כבדים במיוחד ולספק סקירה רחבה שתיידע את המובילים היכן להניח כל ארגז ובאיזה חלל. תיוג הארגזים עם החדר המיועד יחסוך זמן ויעזור לכם לבחור אילו ארגזים צריך לפרוק קודם.

בחרו את העיתוי של המעבר בדייקנות ואף רצוי לקבוע זאת מספר חודשים מראש. שירות הובלה ברמת גן ובכל אזור המרכז הינו שירות מבוקש מאוד ולכן אתם לא רוצים להגיע למצב שיום המעבר בפתח ואין ברשותכם שירות הובלות שיכול לבצע את המעבר במהירות.

אנו במגה מקס מתמחים בשירות הובלות מקצועי, אחראי ואמין – צרו עמנו קשר לקביעת תאריך עבור מעבר הדירה.

השאירו את מס' הטלפון שלכם, ונשוב אליכם מיד!

מחירון שירותים כללי

מידע כללי על מחירי שוק ההובלות, כדי שתוכלו לקבל הערכה של מחיר ההובלה הצפוי לכם

הובלת דירת 1-2 חדרים

₪600-1200

הובלת דירת 2-3 חדרים

₪ 1000-2000

הובלת דירת 3-4 חדרים

₪ 2000-3000

הובלת דירת 4-5 חדרים

₪ 3000-4000

הובלת דירת 4-5 חדרים

₪ 3000-4000

הובלת דירת 4-5 חדרים

₪ 3000-4000

הובלת דירת 4-5 חדרים

₪ 3000-4000

התקשרו עכשיו